Česta pitanja
IMAŠ JOŠ PITANJA O myKiK KARTICI POGODNOSTI?
U program myKiK kartice pogodnosti možeš se prijaviti na razne načine:
Prijava u našoj trgovini:
u svakoj od naših trgovina na blagajni ćeš pronaći tablet uz pomoć kojeg se u bilo kojem trenutku možeš registrirati za naš program. Sve što trebamo od tebe je ime, e-mail, adresa stanovanja – već si tu!
Ako nam dopustiš da te kontaktiramo putem e-maila, uvijek ćeš biti u tijeku i primati ekskluzivne pogodnosti i personalizirane ponude.
Prijave putem myKiK aplikacije:
ovdje https://poduzece.kik.hr/mykik-app možeš preuzeti našu myKiK aplikaciju i registrirati se za program kartice pogodnosti.
Ne, alternativno možeš preuzeti našu myKiK aplikaciju na svoj mobitel i tamo aktivirati svoju karticu pogodnosti koju jednostavno možeš skenirati na blagajni u bilo kojoj trgovini. Digitalnu karticu pogodnosti možeš preuzeti ovdje https://poduzece.kik.hr/mykik-app
Da, rado ćemo ti uz tvoju digitalnu karticu pogodnosti na raspolaganje dati i klasičnu karticu pogodnosti. Jednostavno se obratite našim djelatnicima prilikom sljedećeg posjeta trgovini. Davanjem broja svoje kartice pogodnosti ili osobnih podataka za usporedbu podataka, odmah ćeš dobiti svoju klasičnu karticu pogodnosti i možeš ju odmah koristiti.
Da, obje su kartice povezane tako da možeš koristiti obje kartice, a tvoje se kupnje broje i na kartici i u aplikaciji. Obrati pažnju da se u aplikaciji moraš novo registrirati i unijeti u potpunosti iste podatke kao prilikom registracije u trgovini.
Kako mogu znati koliko kupnji mi je još preostalo do moje sljedeće pogodnosti vjernosti (5. kupnja)?
U svojoj my KiK aplikaciji u svakom trenutku možeš vidjeti trenutni pregled svojih kupnji. Tamo također možeš vidjeti, koliko kupnji ti još nedostaje do sljedeće pogodnosti vjernosti.
Za pogodnost vjernosti vrijede sve kupnje u trgovinama od trenutka izdavanja tvoje kartice pogodnosti. Pa tako možeš skupljati kupnje također unatrag dvije godine kako bi ostvario/la pogodnosti vjernosti.
Naš cilj je ponuditi ti posebno i individualno iskustvo kupnje uz myKiK. Stoga nastojimo prilagoditi tvoje pogodnosti tvojim osobnim interesima i preferencijama. Stoga je moguće, da se pojedini popusti razlikuju od osobe do osobe.
Ako si nam dao/la svoj pristanak za primanje osobnih ponuda putem e-maila, od nas ćeš u redovitim intervalima primati kupone s ekskluzivnim ponudama samo za tebe. Ako nam još nisi dao/la privolu, a želiš koristiti osobne ponude, to možeš učiniti u bilo kojem trenutku. Suglasnost se naravno može opozvati u bilo kojem trenutku.
Svoje kupone možeš iskoristiti prilikom sljedeće kupnje u najbližoj trgovini.
U trgovini jednostavno pokažeš svoj kupon - klasični ili digitalni - a za ostalo će se pobrinuti naši djelatnici.
Obrati pažnju kod svakog kupona na pojedine uvjete i period korištenja.
Promotivna razdoblja akcijskih kupona mogu varirati. Informacije o pojedinim razdobljima možeš pronaći
- na samom kuponu i/ili
- u popratnom dopis
Svoju pogodnost vjernosti nakon 5. kupnje možeš iskoristiti unutar 8 tjedana od primitka na jedan artikl po tvom izboru. Računa se samo jedna kupnja dnevno.
Ako više ne želiš sudjelovati u našem programu kartice pogodnosti, imaš razne mogućnosti za odjavu.
E-mailom:
Jednostavno nam pošalji e-mail sa svojim zahtjevom za otkazivanje na info-hrvatska@kik.hr, navodeći svoje ime i prezime (po želji datum rođenja) i broj kartice.
Poštom:
Svoj otkaz također nam možeš poslati poštom na sljedeću adresu:
KiK Textilien und Non-Food d.o.o.
Zaprešićka 2, Jablanovec
HR-10290 Zaprešić
Putem telefona:
Našu službu za korisnike možeš dobiti na 00385 1 3669 350. Naši djelatnici rado će se pobrinuti za vaše otkazivanje programa kartice pogodnosti.
Budući da želimo stalno unapređivati sebe i svoj program, bilo bi nam naravno drago da nam date kratku povratnu informaciju i razlog za odjavu.
Čim nas obavijestiš, tvoji podatci bit će izbrisani iz našeg sustava kartica pogodnosti. Dodatne informacije o temi sigurnosti podataka možete pronaći ovdje https://poduzece.kik.hr/mykik-zastitapodataka
Od sada se tvoje kupnje više neće prikupljati i više nećeš primati ponude od nas.
Jednostavno se javi u najbližu trgovinu. Naši djelatnici rado će ti pomoći u izdavanju nove kartice. Naravno, u bilo kojem trenutku također možeš koristiti digitalnu karticu pogodnosti ako se klasična kartica pogodnosti potrgala ili izgubila. Još nemaš digitalnu karticu pogodnosti?
myKiK aplikaciju možeš preuzeti ovdje https://poduzece.kik.hr/mykik-app
Naravno, posebno nam je važna zaštita tvojih podataka. Detaljne informacije o zaštiti podataka možeš pronaći ovdje https://poduzece.kik.hr/mykik-zastitapodataka
Uvjete i odredbe sudjelovanja u našem programu myKiK kartice pogodnosti možeš pronaći ovdje https://poduzece.kik.hr/mykik-uvjetesudjelovanja
Osim toga, ako želiš, myKiK uvjete sudjelovanja možeš dobiti i u tiskanom obliku u trgovini po tvom izboru.
Naša služba za korisnike rado će ti pomoći oko svih pitanja u vezi s našim programom kartice pogodnosti. Možeš nas kontaktirati telefonom na 00385 1 3669 350, e-mailom na info-hrvatska@kik.hr ili putem kontakt obrasca https://poduzece.kik.hr/kontakt
Svoju myKiK karticu pogodnosti možeš koristiti u bilo kojoj od naših trgovina (najbližu trgovinu možeš pronaći ovdje https://poduzece.kik.hr/pronadi-trgovinu . Jednostavno pokaži svoju karticu pogodnosti na blagajni pri svakoj kupnji.
Naravno, željeli bismo i dalje biti u kontaktu s tobom i bilo bi nam drago da nas obavijestiš o svim promjenama. Bilo da se selite, mijenjate ime ili imate novu e-mail adresu - kontaktirajte našu službu za korisnike: telefonom na 00385 1 3669 350, e-mailom na info-hrvatska@kik.hr ili putem obrasca za kontakt https://poduzece.kik.hr/kontakt
Ukoliko se jedan kupon ne može iskoristiti, mogu postojati različiti razlozi:
- Kupon je već istekao
- Kupon je već iskorišten
- Kupon ne vrijedi za proizvode koje si odabrao/la
- Nisu ispunjeni uvjeti za iskorištavanje kupona (npr. nije ispunjena minimalna vrijednost kupnje ili minimalni broj komada)
Uvijek uzmite u obzir pojedine važeće uvjete. Iste možete pronaći izravno na svom kuponu ili na odgovarajućem dopisu.
Da, također možeš iskoristiti više kupona za jednu kupnju.
U tom slučaju kupon se ne vraća. Ako si kupio/la više artikala i vratiš samo neke od njih, vratit ćemo ti umanjenu cijenu pojedinog artikla za dio kupona.
Čim primiš svoju pogodnost vjernosti, možeš je iskoristiti – bez obzira jesi li vratio/la prethodnu kupnju.
Ako si još uvijek u "modu prikupljanja" i vratiš cijelu kupnju, ona će također biti uklonjena iz tvoje povijesti.
Ako vratiš samo dio svoje kupnje, to će se naravno i dalje računati u tvoju pogodnost vjernosti.
Ako ne primaš newsletter od nas, mogu postojati razni razlozi:
Još se nisi prijavio/la na naš newsletter. Ako želiš ubuduće od nas primati digitalnu poštu, jednostavno unesi svoju e-mail adresu ovdje https://poduzece.kik.hr/newsletter-subscribe .
Možda je prilikom registracije unesena pogrešna e-mail adresa. Molimo provjeri i ako je potrebno, ispravi e-mail adresu u svom korisničkom računu ili se obrati korisničkoj službi (telefonom ili putem obrasca za kontakt).
Možda je naš newsletter završio u tvojoj neželjenoj pošti. Provjeri i premjesti e-mail u svoju uobičajenu pristiglu poštu.
Također se može dogoditi da je tvoj inbox pun i da se newsletter ne može isporučiti. U tom slučaju isprazni svoju pristiglu poštu.
Ako već imaš karticu pogodnosti u trenutku kupnje, svoju kupnju naravno možeš evidentirati na svom korisničkom računu naknadno unutar 7 dana od dana kupnje. Da bi to učinio/la, pošalji fotografiju računa našoj korisničkoj službi e-mailom info-hrvatska@kik.hr i navedi svoje puno ime (po izboru datum rođenja) i broj kartice pogodnosti. Kupnja će tada biti doznačena na tvoj račun.
Molimo provjeri u svom korisničkom računu je li tvoja e-mail adresa ispravno unesena. Da bi primio/la svoj rođendanski kupon e-mailom, provjeri jesi li nam naveo/la svoj datum rođenja i dao/la privolu da ti ponude šaljemo na ovaj način. Ako je sve gore navedeno ispravno uneseno, obrati se našoj korisničkoj službi telefonom na 00385 1 3669 350, e-mailom na info-hrvatska@kik.hr ili putem obrasca za kontakt https://poduzece.kik.hr/kontakt
Ne, myKiK kartica pogodnosti je osobna i stoga se ne može prenositi na druge osobe. Ako bi još neki član obitelji ili prijatelj želio imati svoju myKiK karticu pogodnosti, članstvo se može jednostavno i besplatno zatražiti u jednoj od naših trgovina. Alternativno, myKiK digitalnu aplikaciju također možeš preuzeti ovdje https://poduzece.kik.hr/mykik-app
Ne, myKiK kartica pogodnosti vrijedi samo u Hrvatskoj.
Za newsletter se možeš registrirati ovdje https://poduzece.kik.hr/newsletter-subscribe
Ako isti više ne želiš primati, slijedi poveznicu “odjava s newslettera” koju ćeš pronaći pri dnu svakog newslettera. Tvoja e-mail adresa tada će biti izbrisana s popisa za distribuciju i više nećeš primati digitalnu poštu od nas.
Ako si nam dao/la privolu za primanje osobnih ponuda putem e-maila, od nas ćeš u redovitim intervalima primati informacije i kupone s ekskluzivnim ponudama samo za tebe. Ako nam još nisi dao/la privolu, a želiš koristiti osobne ponude, to možeš učiniti u bilo kojem trenutku. Suglasnost se naravno može opozvati u bilo kojem trenutku.
Ako se nisi aktivno protivio/la tome da te kontaktiramo poštom, povremeno ćeš i na ovaj način primati informacije i kupone.
Putem kupona dobivaš razne cjenovne pogodnosti u redovitim intervalima i određenim prigodama (npr. rođendan, ako je isti unesen), koje možeš iskoristiti odmah pri tvojoj sljedećoj kupnji.
MyKiK kartica pogodnosti je besplatna i ne uključuje nikakve naknade za tebe.
Artikli su na odgovarajući način označeni u trgovini i mijenjaju se svaki mjesec.
Jednostavno se obrati našim zaposlenicima u tvojoj trgovini. Uz predočenje broja kartice pogodnosti, rado ćemo ti rezervirati najviše 5 artikala na 1 dan.
Našim kupcima želimo ponuditi najbolju moguću uslugu. To najbolje možemo učiniti ako možemo osigurati da su tvoji artikli stvarno rezervirani za tebe, a da u isto vrijeme ne moramo tražiti nikakve dodatne osobne podatke.
Rezervacija artikala nije jedina prednost kartice pogodnosti. Nakon svake 5. kupnje dobivaš 20% cjenovne pogodnosti na artikl po tvom izboru, redovite personalizirane ponude, zamjenu bez računa i još puno više.